Anketa

Jaký tablet si vyberete?

iPAD od Apple
Android od ACERu
Android od Samsungu
Android od ASUSu
Android od jiného výrobce
Windows 8 od Microsoftu
Tablet považuji za zbytečnost



Výsledky
Další ankety

Účastníků: 6625
Komentářů: 2031

Doporučujeme

Zajišťujeme na míru kurzy a školení kybernetické bezpečnosti a informační bezpečnosti a to jak pro běžné uživatele, tak i pro IT odborníky a manažery.

Přesuňte starost o všechno IT na cloud pro podnikání od české společnosti Algotech s non-stop zákaznickou podporou.

O nás

Informace o Palmserver.CZ a kontakty na vydavatele jsou zde. Neposkytujeme rady ohledně software ani hardware! Není to v našich silách. Prosíme, abyste kontaktní informace nezneužívali pro výše uvedené účely.

Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu

Sponzorované odkazy:


A.P.B.T. je bezesporu oprávněně nazýván "králem psů". Těžko bychom totiž hledali odvážnější, vytrvalejší, odolnější a skromnější plemeno psů obdobné velikosti, o kterém by kolovalo tolik legend, pravdivých příběhů i nesmyslných pověr a mediálních lží.

American Pit Bull Terrier (APBT), česky - Americký pitbulteriér nebo zkráceně pitbul, naštěstí není uznáván kontroverzní mezinárodní psí organizací FCI, ale americkou organizací A.D.B.A. (American Dog Breeders Association). Díky tomu není jeho charakter a užitná podstata znetvořena politicky korektním pacifismem, který se u mnoha poničených plemen projevuje upřednostněním kýmsi stanoveným exteriérem nad pracovní způsobilostí a charakterem. To se samozřejmě týká "pitbulů" z ověřených a registrovaných chovů a nikoli "bezpapírových" psů od neodpovědných a často i podvodných množitelů. Pitbul je především pes pracovní, tj. lovecký, sportovní, služební a často plní i úlohu společenskou, což sice není úplně ideální, ale to je víceméně plošná záležitost, která se týká asi všech známých ras, a to zvláště těch, které se dočasně stanou populárními. Nutno dodat, že téměř vždy ke své škodě.

Problematika chovu A.P.B.T., mediální hysterie, lži některých novinářů a až fanatická snaha některých druholigových politiků získat u lidí účelově vystrašených pseudokauzami politické body, jsou tématem na celou knihu a rozhodně se ani základ nevejde do tohoto článku, který je primárně věnován recenzi mobilní aplikace.

Autor tohoto textu považuje za velkou čest, že nejlepší část svého života měl po svém boku "pravého pitbula", který byl nejen velmi důrazným a nekompromisním ochráncem jeho rodiny, ale také na život a na smrt oddaným parťákem a kamarádem s obrovským statečným srdcem.

Aplikace APBT Online Database je k dispozici v bezplatné i placené variantě. Zvládnou ji i starší přístroje a program sám o sobě nevyžaduje žádná zbytečná nebo všetečná práva. Po spuštění se objeví "kreslená" hlavní obrazovka se šesti tlačítky. Jedno z nich slouží na nákup placené aplikace bez reklam a další pro informace o aplikaci....

Pak je tam jedno velké tlačítko na update databáze a zbývají vyhledávací tlačítko, tlačítko s nabídkou chovných psů a fotogalerie...

Fotogalerie je udělána velmi pěkně a je vidět, že majitelé psů nešetří námahou, aby svoje miláčky správně prezentovali...

U vyhledávání chovných, resp. krycích psů se dostaneme až na detaily z rodokmenu a nechybí ani další podrobnosti, fotografie nebo kontaktní e-mail na majitele psa...

Nejlépe funguje vyhledávání podle jména psa, resp. podle jména chovatele, které je u "papírových" pitbulů součástí oficiálního jména psa. Pes má oficiální jméno a pak "call name", tj. jméno, na které slyší (volací jméno). Obě jsou uvedena v registračním listě A.D.B.A.

Oficiální registrační list A.D,B.A...

Aplikaci můžete zdarma stahovat z Google Play. Od stejného autora si můžete stáhnout i aplikaci Časopis APBT, která je prostředím pro stahování časopisů v PDF formátu...

Články na podobné téma:

Sponzorované odkazy:




Publikováno: 18.04, 2014  Autor: Josef Tkáč   Téma: Android
 

Související odkazy

Hodnocení článku

Průměrné hodnocení: 5
Účastníků: 1

Výborný

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné

Možnosti

Související témata

Android

"Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu" | Přihlásit/Registrovat | 55 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 18.04. 2014 - 20:27:27
Bože, co je tohle za propagandu?


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 18.04. 2014 - 21:17:13
 
sám jsi propaganda!


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 16.03. 2018 - 17:01:43
 
Longchamp [www.longchampcom.us.com]
Under Armour [www.underarmour-outlet.us]
Ralph Lauren Outlet [www.ralphlaurenoutlet-store.us.com]
Nike Cortez Classic [www.nike-cortez.org]
Michael Kors Outlet Online [www.michaelkorsoutletonline-official.us.com]
Ralph Lauren

Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Neděle, 01.04. 2018 - 04:17:25
 
http://www.nmdr1.us.com/producttags/A/ [www.nmdr1.us.com]
http://www.ralphlaurenpolosoutletonline.org/producttags.html [www.ralphlaurenpolosoutletonline.org]
Nike Air Max 2018 [www.max2018vapor.com]
http://www.cgoosejackets.org.uk/producttags/G/ [www.cgoosejackets.org.uk]
http://www.huaracherunpas-cher.fr/producttags/H/ [www.huaracherunpas-cher.fr]
Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]

Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Sobota, 19.04. 2014 - 08:08:02
Když vidím tohohle psa, na konci jeho vodítka je většinou nějaký blbeček. Možná by se dala vytvořit nějaká databáze blbečků, kdyby se evidovali stahovači této aplikace.


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Sobota, 19.04. 2014 - 20:15:18
 
Zdravím, je mi líto, že máte takovouto zkušenost, ale toto plemeno vlastnilo mnoho významných osobností, které bych blbečky nenazval. Americký pitbull teriér byl nejpopulárnějším plemenem, vysoce ceněný širokým spektrem lidí. Byl používán jako představitel USA v 1. světové válce, populární společnosti jako RCA a Buster Brown Shoe Company používaly toto plemeno jako své maskoty. Pitbul jménem Petie hrál také v populárních dětských televizních sériích. Pitbul jménem Stuby se stal oceněným hrdinou 1. světové války. Pitbulové také doprovázeli rodiny průkopníků na jejich průkopnických cestách. Slavní jedince jako Theodore Roosvelt a Helen Keller vlastnili celý chov.

Ve skutečnosti je toto plemeno k lidem velmi milé, jsou to špatní obranáři i hlídači. Vzhledem ke své historii mají problematický vztah ke psům, ale jejich vztah k lidem je naprosto příkladný a možná i vlastní jen tomuto plemeni ;)

Zkuste přijet např. do Brna na výstavu teď v květnu, možná změníte n

Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Neděle, 20.04. 2014 - 07:34:12
 
Pěkný chvalozpěv, ovšem to nevylučuje, že u nás toto plemeno vlastní především blbečci. Jednoho jsem potkal dnes ráno, kdy se jeho pes tak sapal na kolemjdoucího pudla, že ho nakonec musel zalehnout na zem, protože ho jeho pes vláčel na vodítku po chodníku a na povely absolutně nereagoval.


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Neděle, 20.04. 2014 - 08:48:06
 
Staford,je to najlepsie co sme doma mali.....teraz ich maju nasi mladi.....to,ze pri tychto psoch,je kopec blbcov,neznamena,ze pes je zly....je to o vychove,ale psa za to vinit nemozeme


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 21.04. 2014 - 11:00:59
 
Ale toto plemeno má problematický vztah ke psům potažmo ke zvířatům... to nepopírám, však jsem Vám to i psal... Je pak na majiteli aby svého psa zvládl a fungoval s ním tak, aby neobtěžoval ostatní lidi a jejich psy.

Jsem majitelem chov. stanice a mám několik těchto psů a i přes tuto, pro někoho negativní vlastnost, nemám se svým okolím žádné problémy. Ano, občas když potkáme při venčení psa na volno, tak se to neobejde vz zvýšeného hlasu, na druhé straně, každý pes má být na vodítku... tak jak to ukládá místní vyhláška téměř v káždém městě či vesnici... ale to je diskuze na jiné téma.


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 21.04. 2014 - 12:40:14
 
Problematický vztah? Je to šelma a každá šelma má "problematický vztah" k nějakému jinému druhu nebo konkurenčním jedincům stejného druhu. Něco se potlačit dá, ale vesměs se jedná o pohádky pro média. Pokud chováte pity a ne ořechy, tak vychovávat z nich miláčky, kteří si budou hrát v parku s jinými pejsky je na hlavu. Mám už druhého pitbula (import USA) a ten se snese s jakýmkoli menším psem, fenkou nebo štěnětem. Štěně mu prokousne ucho nebo se mu zakousne do tlapky a on drží, protože to je malé. Charakter! Cokoli, co je větší než on musím izolovat (náhubek a vodítko), jinak by to dopadlo špatně. To je vlastnost plemene. Měnit to je pitomost a marná snaha nebo, a to je ještě horší, ohýbání plemene aby vyhovělo stupidním pacifistickým představám o hodných pejscích.


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 21.04. 2014 - 20:20:20
 
Problematický vztah ke psům, jsem napsal z pohledu obyčejného člověka. Jakožto pitbulář znám tyto psy, jejich povahu a v žádném případě ji nechci a nebudu jakkoliv měnit ;)

Jen pro ukázku: http://perrada.kennel-apbt.com


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 21.04. 2014 - 12:32:05
 
Já zase mám opačnou zkušenost. Kdo nesnáší psy obecně nebo má bigotní odpor k takzvaným "bojovým plemenům", většinou to je sráč, který se primárně bojí psů a s bojovými plemeny má navíc mindrák, že ti psi mají daleko lepší charakter než on sám.


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 21.04. 2014 - 14:27:02
 
špatní obranáři i hlídači? Nevím, co to máte za psy, ale rodiny průkopníku by asi netahali psy, kteří nedokáží hlídat a bránit majetek a rovněž bych silně nedoporučoval vlézt k nám do domu. Jeden už to zkusil a moc dobře to s ním nedopadlo. Naštěstí to ještě bylo v dobách, kdy udělat bebínko chudáčkovi sociálně vyloučenému zloději nebylo zločinem, jako dnes. Taktéž zloděj, který dostal zálusk na autorádio se velice divil, když si nevšiml psa na zadních sedadlech.


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 21.04. 2014 - 20:18:17
 
Ano, moji psi jsou velmi špatní obranáři a hlídači. Nevím jakého APBT nebo "APBT" máte, jaké krevní linie, ale veřte mi, že tyto vlastnosti, které popisujete nemají nic společného s povahou APBT.


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 06:27:11
 
Bohužel ale musím souhlasit s pánem, který nemá tak bambulaté psy. Za cca 20 let mé práce s těmito nádhernými zvířaty mám naprosto opačné zkušenosti a naopak, mají tyto vlastnosti, aniž by se to museli hloupě učit na cvičáku. Možná se ale jen mýlite v hodnocení, protože piti se na cvičáku často vzpírají útočit na figuranta. To má svoje dobré příčiny, ale rozhodně to není nevhodnosdt k obraně. Tou první je prostý fakt, že pit není debil jako NO a tudíž nevidí důvod útočit na kamaráda, jen proto, že si oblékl divný mantl a dělá blbosti s klacíčkem. A ten druhý je stupidní snaha "svazarmovců" učit tohoto psa, jak a kam má kosnout (do rukávu???). Tito psi mají za sebou stovky generací bojů a nějaký jouda je bude učit kam kousat? Chápate? To ale nemá s obranou a hlídáním nic společného. Vsadím se, že k nám na zahradu nebo do domu, byste dobrovolně nevlezl :-)


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 21.04. 2014 - 12:53:14
 
Možná máte částečně pravdu. Situace se podstatně změnila. Praví piti s řádnou registrací ADBA, jsou ale úplně něco jiného. U nich dohledáte předky do 7. kolena a dále. Můj první mě stál i na dnešní poměry hromadu peněz, protože to byl pan pes z řádně vedeného chovu a velmi žádané linie. Tohoto psa jsem mezi americkými chovateli hledal několik let. To co potkáváte, jak si to vede okerkovaného blbečka na vodítku, je s 99% jistotou ořech, který vypadá jako pit, ale většinou je to nějaký bezpapírový mix staforda nebo pitbula pořízený za 5000 nebo dokonce méně. Alespoň trochu slušného pita pod 20.000 nekoupíte, a na to smažka v bombru většinou nemá. To se nebavím o špičkových psech, kde ceny začínají na 50.000 a výše. Rozdíl je pak hlavně v charakteru toho psa.


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 06:45:22
 
Pod to se podepíšu!


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 21.04. 2014 - 14:18:59
 
tipnu si na Android. Že mám pravdu? .o))


[ Odpovědět ]

Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 21.04. 2014 - 09:40:00
Takže mistr Tkáč má pitbulla - to ledacos vysvětluje ;-)


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 21.04. 2014 - 12:41:43
 
Moje sympatie k palmserveru raketově vzrostly! :o)


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 21.04. 2014 - 12:57:53
 
Souhlas. Sympatický člověk! :-)


[ Odpovědět ]

Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 21.04. 2014 - 13:55:22
Především platí, že ti psi jsou 1000x lepší než jejich kritici, a to ať už se týká odvahy, charakteru, velikosti srdce a dalšího. Ještě jsem se nesetkal s nikým , kdo by tyto psy nesnášel a sám stál za více než zlámanou grešli.


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 21.04. 2014 - 21:52:34
 
Hm, tyhle psy nesnáší 80% populace, tak nevím mezi kým se pohybujete, ale je jasné, že vaše kvality lidí boudou asi někde jinde.


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 06:38:18
 
80% populace? Možná 80% vašich podivných známých a i o tom silně pochybuji. NESNÁŠÍ je tak 2% ultrapacifistických ovcí (a imbecilů), ale i z nich má své podivné "pocity" 99% jen na základě mediálních lží ,jak správně uvádí pan Tkáč. Spíš jde o nedůvodné OBAVY, které dokáže bleskově eliminovat osobní setkání s takovým "superzabijákem", který je v pohodě udiví svou přítulností a sklonem k směšným lumpárnám všeho druhu. Když TV několikrát točila ty svoje nesmysly o bojových psech, tak došli i k nám domů a furt chtěli natočit rozzuřené psy. Dopadlo to tak, že si s nimi hráli na koberci (zrovna jsme měli štěňata) a odjeli od nás celí oslintaní.


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 06:43:48
 
Buď je někdo odvážný a neohrožený nebo je sráč. Ti odvážní lidé ocení charakter, odvahu a srdnatost i u psů. Sráči se statečných lidí i psů straní, protože jim připomínají jejich vlastní zbabělost. Sráč může celý život "chytře" okecávat co chce, ale osobní konfrontace se silným jedincem ho většinou ukáže v pravém světle. PS: Díky za článek!


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 10:00:13
 
Baví mě sledovat jak se majitelé těchto a podobných psů vztekají při sebemenší kritice :D Ostatním začnou záhy nadávat do idiotů a tím vlastně potvrdí tvrzení protistrany. Ano, jistě média lžou. Určitě i palmserver ;-) Od toho tu jsou a proto si je mafiáni kupují. To ale nijak nesouvisí s tím co tu tvrdíme k tématu psů.

NÁM NEVADÍ tito jistě úžasní PSI, NÁM VADÍ JEJICH MAJITELÉ.
Mezi majitelem a chovatelem je značný rozdíl. Dement s holou hlavou a zlatými řetězy si takovéhoto čokla pořídí kvůli svému egu (oficiálně "imidž") a věnuje se mu zhruba asi tak jako tomu zlatému řetězu. To je základ problému. Pak se s čoklem musí také předvést. Obvykle hned po prvním pivu. Nebo třeba jen na špacíru, aby každý viděl, kdo je King of sídliště. Takovýto člověk je opravdu NEVYZPYTATELNÝ a NEBEZPEČNÝ.

Přestaňte nám prosím nadávat a uznejte, že tohle je hlavní problém těchto plemen. Z dosavadního průběhu diskuse mám pocit, že je tu víc

Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 11:16:05
 
Sebemenší kritice? Nadávat tady začal - světe div se - ten první jouda, tj. tzv. odpůrce pitbulů. Takže pokud to jsi ty, dostalo se ti přesně toho, co jsi požadoval. Tvoje vlhké PŘEDSTAVY a FANTAZIE o tom kdo jsou majitelé těchto psů a proč si je pořizují , odpovídají tvému vzorci chování. Problém je v tvé hlavě. Jestli se bojíš holých hlav se zlatými řetězy, taky tvůj problém. Jestli máš mindrák, že ty kingem sídliště NIKDY nebudeš, zase tvůj problém. Když nazýváš psy - čokly, tak se nediv, že si leckdo myslí, že jsi sráč a že ti nadává. Přesně totiž odpovídáš profilu zamindrákovaného, zbabělého chytrolína, který sice umí provokovat hubou a nejlíp anonymně, ale to je tak asi všechno co svede.


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 23.04. 2014 - 12:13:40
 
No tak teď jsi se převedl :D a krásně jsi potvrdil to co píšu o majitelích těchto psů. Děkuji. Ostatní si obrázek jistě udělali sami.
Smutné ovšem je, že jsi vůbec NEPOCHOPIL co píšu a co se snažím sdělit.

Vztekáš se zbytečně a navíc jsi úplně mimo. U tvého "hodnocení" mé osoby jsem se neskutečně bavil. Plácáš takové blbosti, že se mě to nemohlo ani dotknout. Škoda, tak jsi se snažil, viď? Jen tak na okraj:

1) PES je vychovaný a poslušný člen rodiny; ČOKL je samolibý vůdce smečky, který na svého majitele ostentativně kašle; to je velký ROZDÍL

2) Bydlím v bytě a myslím si, že určitá plemena do bytu nepatří. Psi kteří potřebují pohyb jsou pak chudáci. Naopak třeba Boloňák je ideální. Jsou to úžasní, učenliví a chytří psi. Je s nimi velká legrace. Zlaté řetězy nenosím, takže se s ním na procházky NESTYDÍM. Ty hold ale asi potřebuješ "Bullíka", viď? Mimochodem vodítko je pro nás neznámý pojem. Babičky s rozmazlenými a vypasenými jezevčík

Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 24.04. 2014 - 07:27:45
 
A teď tu o červené karkulce! Není těžké v diskuzi dohledat pořadí vašich výroků i jejich sdělení, stejně jako vaše kličkování a otočky o 180 stupňů. Blamoval jste se dostatečně sám, takže si každý o vás svůj obrázek může udělat poměrně snadno i bez dalších pohádek. Mi je úplně šumafuk, co vy nesnášíte, kým opovrhujete a z čeho máte mindrák jako trám (a že jich máte!). Z každé vaší věty čouhá jaký jste člověk. Mějte se jak chcete.


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 11:17:21
 
A kdo s tím začal? Kdo tady začal blbečkovat? Se pak nediv. Jak se z lesa volá....


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 12:21:03
 
A to je tak vždycky. Po bližším poznání "kritika pitbulů", záhy zjistíme, že obecně "nemá rád čokly" a tím je dáno vše ostatní.


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 23.04. 2014 - 12:22:32
 
NAUČ SE ČÍST. Nejsem kritikem žádného plemene, hovořil jsem o MAJITELÍCH.
A tím bližším poznáním myslíš tu snůšku vymyšlených blbostí z předchozího příspěvku? Pokud tímto způsobem získáváš zaručené argumenty ve své svaté válce za svatořečení "Bullíků", tak toho raději hned zanech. Naděláš jejich chovatelům víc škody než užitku!


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 12:43:50
 
Takže když si to srovnáme, co nám tady majitelé těchto psů píšou : ten pes je v pohodě, akorát nesnáší jiný psi a útočí na ně, musí být dobře vychovaný, jinak je nevyzpytelný a musí ještě k tomu musí být 100% čistokrevný, jinak je to samozřejmě taky špatně. Hm, to je jako kdyby v běžném autosalonu prodávali tanky komukoliv i bez řidičáku aby s ním jezdil v běžném provozu. Inteligentní člověk si si domů nepořizuje zvíře, který je potencionálně nebezpečné a není možné, aby volně pobíhalo - chudák pes (teoreticky je celý život uvázán na vodítku s náhubkem). Takže kdo si ho vlastně pořizuje ? Každý ať si odpoví sám. Mimochodem statistiky za posledních 8 let v USA v usmrcení člověka psem vede jednoznačně Pit Bull (zdroj Wikipedie), až na dalším pořadí jsou smíšená plemena.


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 14:09:01
 
Prosil bych odkaz na ty údajné statistiky. V Evropě a zvláště v ČR vedou v počtu pokousání kokři, jezevčíci a míšenci, následování NO, RTW a dalšími. Alespoň tak nějak si to pamatuji. Pitbul, resp. to co za něj bylo považováno, byl někde na 28 místě. Jinak ten Váš "argument" je podobný blábol jako u aut dosahujících 300km/hod. Čím rychleji to umí jezdit, tím větší šance, že to někoho zabije :o))) Přesto nejvíce smrťáků mají na svědomí 29ti letí kreténi ve staré oprýskané Felicii.


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 15:01:17
 
Stačí hledat : http://en.wikipedia.org/wiki/Fatal_dog_attacks_in_the_United_States

Ne, jak rychle to jezdí, ale nakolik se to hodí pro bezpečnou jízdu po ulici a hlavně kdo to řídí- moc složité že ?


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 15:30:15
 
Ne ale pitomá demagogie to rozhodně je


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 15:36:53
 
Tak to je masakr! V zemi, kde žije 300.000.000 údajně 15 lidí zabil pitbul. Když na chvíli připustíme, že někdo ověřoval rodokmen, že 100% věděl, že jde o pitbula, tak v kolika z těch případů ten pit někoho chránil nebo hlídal prostor? Ta statistika nevypovídá o ničem, nehledě k tomu, že ve stejné zemi je stejné 100x větší pravděpodobnost, že se člověk otráví z kojenecké výživy nebo umře při chroupání mandlí. Možná, že obdobně YntelygGentní statistika vrahů s Androidem by v mnohem větší míře "dokazovala", že když má někdo android...atd. Svatá ty prostoto!


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 15:59:56
 
ČTETE TO PO SOBĚ? Vždyť podle vás pitbul na lidi přece neútočí.Když někoho chrání nebo hlídá prostor, je to ok že někoho zabije? Nejde přece o to kolik jich zabil, jde o to to, že vůbec někoho zabil, že je ze psů nejnebezpečnější a statisticky by mě zajímalo, jestli některé zvíře zabilo za rok v USA víc lidí - je ok ho mít normálně doma? Jaký rodokmen, to jsou zase kecy, neustále si lžete do kapsy. Jak souvisí majitel telefonu - on zabíjí ten telefon?


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 18:55:21
 
Ty Vaše argumenty jsou skutečně imbecilní. Podívejte se laskavě na počet vražd spáchaných dětmi a s Vaší logikou dojdete nepochybně k matematicky správnému názoru, že chovat děti je asi tak 100x nebezpečnější než chovat ty pitbuly. Naopak Ti pitbuli jsou proti dětičkám hotová jehňátka nevinná!


[ Odpovědět ]
Re: Americký Pit Bull Teriér na českém Androidu (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 18.05. 2015 - 09:08:39
 
ano, podle mě je OK, když pes někoho zabije při obraně pána nebo prostoru, který má chránit. Proto si člověk psy domestikoval, aby mu pomohli přežít! V USA když odprásknete lupiče, který vám vleze do domu, tak policie jen sepíše protokol a odveze mrtvolu. To jen ve zdegenerované Evropě, má chudáček sociálně deprivovaný zločinec větší ochranu než jeho oběť!


[ Odpovědět ]

Paralely (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 12:02:06
V rozsáhlé debatě tady vidím jistou symboliku. Bulíci jsou naprosto úžasní psi, to potvrdí každý, kdo k nimi strávil nějaký čas bez předsudků.

Bohužel se ale často stávají nástavci pochroumaného ega majitele, podobně, jako vyduněné BMW, nebo iPhone, či iPad.

A podle těch, co si výše popsané pořízují jako "statusové" záležitosti a dělají ze sebe machýrky si člověk odnáší špatný obrázek...


[ Odpovědět ]
Re: Paralely (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 12:26:52
 
Takže mindrák potvrzen. Ty máš problém se sebevědomím, takže ti logicky vadí silnější jedinci a pokud jsou majetní (BMW, iPhone, iPAD, pitbul), tak tvoje frustrace je tím hlubší. A protože koukat na sebe do zrcadla je pro takto zamindrákovaného "neúspěšného" člověka nesnesitelné, udělá si z toho životní filozofii nebo ještě hůř ideologii. Nic si z toho nedělej, takových je vás více. Řešení je změně myšlení a přístupů. Doporučuji RESTART :o)


[ Odpovědět ]
Re: Paralely (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 12:53:15
 
... když už si tykáme, tak Ti musím sdělit, že bys měl máš začít víc číst a myslet, protože máš evidentně zásadní problém s pochopením poměrně jednoduchého psaného textu.

Nevadí mi silnější jedinci, ale blbci, kteří si myslí, že BMW, iPhone, nebo pitbul z nich udělá menší ubožáky, než skutečně jsou. Takoví jedinci potom dělají ostudu BMW, nebo bulíkům obecně. A ani ti psi, ani ty auta si to nezaslouží.

Už jsem to napsal dostatečně jednoduše? Pro jistotu: bulíci a BMW - dobře, blbci - špatně...

Pokud to ani tak nedocvaklo, doporučuju urputně mlátit hlavou o zeď, dokud se piliny nevysypou... :-)


[ Odpovědět ]
Re: Paralely (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 13:55:05
 
A ty jsi ředitel zeměkoule, který má patent na hodnocení lidí, jestli jsou ubožáci nebo nejsou? A při své logice poznáš ubožáka podle BMW, iPhone, ipadu a pitbula? Klobouk dolů! A už jsi s tím někde byl?


[ Odpovědět ]
Re: Paralely (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 14:04:03
 
On to nepochopí - já bych vzdal nějaké vysvětlování:). A proto má pitbula.


[ Odpovědět ]
Re: Paralely (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 14:09:50
 
právě že ho nemá


[ Odpovědět ]
Re: Paralely (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 14:11:38
 
... hmm, stále nepochopil...

I rest my case.


[ Odpovědět ]
Re: Paralely (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 14:24:18
 
obávám se, že Vás tady dobře chápou všichni :o)


[ Odpovědět ]
Re: Paralely (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 14:19:26
 
Pitbula si pořizují lidé, kteří obdivují jeho vlastnosti. Je to něco jako "absolutní pes". Bez kompromisů, bez keců, nezastrašitelný atd. To že se těchto psů bojí šmejdi všeho druhu od lupičů, zlodějů hospodských rváčů, agresivních hovad až po exekutory, městské přizdisráče, otravy a otrapy, rozverné rebely a nepřizpůsobivé je samozřejmě významným bonusem. Protože v dnešní době je pakáž chráněna zákony lépe než spořádaní občané a institut nutné obrany je poplatný komouišskému zákonu, kdy i na hajzla se hledělo jako na pracovní sílu budující zářné socialistické zítřky. Tato pakáž nemá často respekt ani před strážci zákona, záchrannou službou a tak podobně, tak před pitbulem tato pakáž má vždy bude mít absolutní RESPEKT! Tam kde německý ovčák nebo dobrman po kopanci zaleze, začíná pro pitbula šance bleskově vyřešit situaci a ochránit pána nebo jeho rodinu. Jako druhý bonus je "šaškovská inteligence" pitbula, když je v pohodě a vymýšlí pro pobavení různé drobné lumpárny. Měl jsem asi 10 p

Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]
Re: Paralely (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 14:29:35
 
Nezlobte se, ale jako ubožák se prezentujete Vy. Hlavně vkládejte někomu do hlavy Vaše myšlenkové postupy podle motta: Podle sebe soudím Tebe. Lidi si BMW, iPhony a další pořizují protože chtějí a Vaše vysvětlení, že tak činí ze špatných pohnutek nebo mindráků více vypovídá o Vás než o nich. JanaF


[ Odpovědět ]
Re: Paralely (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 14:23:09
 
S takovými lidmi je škoda ztrácet čas. Všechno co vypadá nebezpečně je ohrožuje a jejich vesmír je mix obav, bigotních stereotypů a v podstatě jednoduchých názorů. Je to podobné jako androiďákovi vysvětlovat, že jeho podivný plastový malware mobil má mnohem zajímavější alternativy :-))


[ Odpovědět ]
Re: Paralely (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 22.04. 2014 - 16:18:12
 
Hlupákovi každý hloupý.


[ Odpovědět ]
What Are Standard Methods Of Teeth Tooth Whitening? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 12.07. 2018 - 10:56:53
 
2018.7.12linying
adidas [www.scarpe-adidas-superstar.it]
adidas outlet [www.adidasoutletstoreonline.us.com]
lacoste jeans [www.lacostejeans.com]
softball bats [www.softballbats.us.com]
pandora charms [www.pandorauk.co.uk]

Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]

chenlixiang (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 19.11. 2018 - 08:10:04
2018.11.19chenlixiang kids jordans [www.jordanforkids.us.com]
coach outletr [www.coachoutletshandbags.us.com]
kenzo clothing [www.kenzoclothing.us.com]
oakley vault [www.oakley--sunglasses.com.co]
givenchy jewelry [www.givenchyjewelry.com]
Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]

Vzhled vytvořil Webdesign Dra-Go Copyright Œ 2007-2008. Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.36 sekund